De millennial aan je merk binden? Dat wordt lastig, want er is niet zoiets als 'de millennial', zegt Melanie Bosveld van Kult & Ace, een consultancybureau gespecialiseerd in millennials. Daarvoor zijn er te veel subculturen binnen de leeftijdscategorie. "Je kunt niet zeggen dat de jongere millennial van gaming houdt en de oudere een bakfiets heeft." De harten van millennials veroveren heeft volgens haar veel met fingerspitzengefühl te maken en dat heeft niet ieder merk in huis. Zelf heeft ze Puma geholpen om zijn merk beter te verbinden met de wereld van millennials. Op Trends & Transities in Retail vertelde ze hoe en wat andere retailers daarvan kunnen leren.
De millennial aan je merk binden? Dat wordt lastig, want er is niet zoiets als 'de millennial', zegt Melanie Bosveld van Kult & Ace, een consultancybureau gespecialiseerd in millennials. Daarvoor zijn er te veel subculturen binnen de leeftijdscategorie. "Je kunt niet zeggen dat de jongere millennial van gaming houdt en de oudere een bakfiets heeft." De harten van millennials veroveren heeft volgens haar veel met fingerspitzengefühl te maken en dat heeft niet ieder merk in huis. Zelf heeft ze Puma geholpen om zijn merk beter te verbinden met de wereld van millennials. Op Trends & Transities in Retail vertelde ze hoe en wat andere retailers daarvan kunnen leren.