Intergamma haalt directeur op bij Albert Heijn

Intergamma haalt directeur op bij Albert Heijn

Sebastiaan de Jong wordt vanaf oktober chief commercial officer bij Intergamma. Hij komt over van Ahold Delhaize, waar hij de afgelopen twintig jaar werkzaam is geweest.

De Jong wordt verantwoordelijk voor de aansturing van Gamma in zowel Nederland als België, Karwei en voor de afdelingen category management, marketing & communicatie, inkoop en e-commerce. Het bouwmarktbedrijf zegt de directie uit te breiden vanwege de ‘omvangrijke transformatie’ die de komende jaren volgt. Zo moet de positionering van beide dhz-formules worden versterkt en tegelijkertijd de online activiteiten verder worden uitgebreid.

De Jong is sinds januari vorig jaar vicepresident store operations bij Albert Heijn. Eerder vervulde hij diverse andere rollen voor het supermarktconcern in zowel binnen- als buitenland. Zo was hij als commercieel directeur in Tsjechië verantwoordelijk voor de herpositionering van supermarktketen Albert. Ook stuurde hij de realisatie aan van inkoopsynergieën van de honderd grootste A-merken, na de fusie van Ahold en Delhaize.
 

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends