De technologische transformatie van Starbucks

De technologische transformatie van Starbucks

To inspire and nurture the human spirit – one person, one cup and one neighborhood at a time. Zo luidt de officiële missie van Starbucks. Die visie wordt op alle vlakken binnen de koffieketen doorgetrokken. Zo ook als het op technologie aankomt (one feature at a time). Courtney Kissler, tot voor kort VP retail technology bij Starbucks, doet in deze video uit de doeken wat bij de retailer belangrijk is als het om technologie gaat.

 

To inspire and nurture the human spirit – one person, one cup and one neighborhood at a time. Zo luidt de officiële missie van Starbucks. Die visie wordt op alle vlakken binnen de koffieketen doorgetrokken. Zo ook als het op technologie aankomt (one feature at a time). Courtney Kissler, tot voor kort VP retail technology bij Starbucks, doet in deze video uit de doeken wat bij de retailer belangrijk is als het om technologie gaat.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!