De sleutel tot online marketingsucces is niet het versturen van e-mails op basis van producten, maar op basis van klanten. Dat betekent dat de e-mails voor elke individuele ontvanger goed getimed, relevant en gepersonaliseerd is. Zowel de producten als de content moeten overeenkomen met de specifieke interesses van elke klant. Wie dat voor elkaar krijgt kan volgens Revamp CRM een zes keer zo hoge conversieratio en 760 procent meer omzet bewerkstelligen. Het Amerikaanse platform heeft drie e-mails onder elkaar gezet die etailers niet kunnen missen.
De sleutel tot online marketingsucces is niet het versturen van e-mails op basis van producten, maar op basis van klanten. Dat betekent dat de e-mails voor elke individuele ontvanger goed getimed, relevant en gepersonaliseerd is. Zowel de producten als de content moeten overeenkomen met de specifieke interesses van elke klant. Wie dat voor elkaar krijgt kan volgens Revamp CRM een zes keer zo hoge conversieratio en 760 procent meer omzet bewerkstelligen. Het Amerikaanse platform heeft drie e-mails onder elkaar gezet die etailers niet kunnen missen.