Achter elk succesvol retailmerk staan sterke partners. Datzelfde geldt voor het Retail & Brands Festival. Onze partners zijn op het festivalterrein aanwezig met eigen stands & workshops, fun & food. Kom 6 september naar DUS in Utrecht en ontmoet deze retailspecialisten.
Peace, love and CRAZY about packaging!
Bezoek Paardekooper tijdens het Retail & Brands festival. Een traditionele Maharadja-tent vormt een rustgevend decor voor een bijzondere collectie verpakkingen. Stap binnen, kijk op je gemak rond en laat je inspireren door de mogelijkheden van brandpackaging. Leg jouw verpakkingsdilemma’s aan ons voor in woord én beeld op een schildersdoek en strijk neer voor een ontspannen brainstormsessie. Samen gaan we op zoek naar een verpakkingsoplossing die ervoor zorgt dat jouw producten optimaal uit de verf komen. We nemen de tijd voor je. Je verlaat onze stand met een waardevol advies en een toffe herbruikbare tas. Ideaal voor het verzamelen van al je goodies!
De IBM Concept Store
We zijn allemaal consumenten die een steeds hoger verwachtingspatroon hebben tegenover merken en retailers. Technologie heeft een grote impact op hoe we zoeken, vergelijken en kopen. Gezien consumenten hun eigen manier kiezen van kopen wil je hier als merk of retailer op een slimme manier op inspelen. Dus hoe kan je transformeren om het merk of de retailer van de toekomst te worden? Ben je snel genoeg om de behoeftes te voorspellen en heb je het juiste aanbod op het juiste moment op de juiste plaats? Of hoe kan je een interessante digitale en fysieke klantervaring bieden en met elkaar verbinden? Shop naar ideeën en oplossingen om je klantverwachtingen te overtreffen in de IBM Concept Store. Je vindt ons op het festivalplein.
Fun, smoothies en een workshop ‘digital experience’
Hoe hard kan jij tegen een hockeybal slaan? Verbaas ons op de DOBIT-stand en win een unieke workshop rond ‘digital experience’ voor jouw bedrijf! Waarom hockey? In september lanceren we samen met Decathlon een nieuw concept bij de hockeyafdeling: de ‘Essential Gear Wall’. Leentje Van Meirhaeghe, store leader bij Decathlon, vertelt er alles over tijdens haar presentatie. In primeur legt ze uit hoe Decathlon aan de hand van zelfsturende teams tot dit gloednieuw digitaal paradepaardje is gekomen. En smoothies? Dat spreekt voor zich: lekker en gezond!
Kampert-Nauta
Wij zijn, naast producent van drukwerk, dé partner voor innovatieve en ICT-gedreven grafische oplossingen om marketing, communicatie en logistieke processen te stroomlijnen. Met ongeveer 130 collega’s werken wij voor (inter)nationale A-merken en onder diverse labels voor het MKB en consumenten. Onze klanten herkennen Kampert-Nauta als een betrouwbare, deskundige en ambitieuze sparringpartner. Wij bieden op alle vraagstukken een passende oplossing met onze vijf disciplines: Studio, Printing, Webprinting, Logistics en Marketing/ICT.
Eigentijdse marketing en communicatie vragen om slimme, snelle en flexibele productie oplossingen. Wij vertellen je hier graag meer over op 6 september. Tevens kan je dan bij ons ter plekke ervaren hoe snel en eenvoudig onze oplossingen werken, door zelf snel een marketingcampagne te ontwerpen. De ontworpen items worden vervolgens automatisch in productie genomen en binnen enkele dagen bij je afgeleverd. Je maakt daardoor meteen kans op een gratis XL-zitzak, door ons bedrukt met jouw eigen bedrijfslogo!
Hoe bouw ik met bezorging aan mijn merk?
Lang werd bezorging binnen online retail beschouwd als ‘noodzakelijk kwaad’. Maar succesvolle online merken weten inmiddels beter: hoe je bezorgt heeft directe impact op je merkbeleving, conversie en klanttevredenheid. In de presentatie van Paazl nemen we je mee langs zeven verschillende merkbeloftes en hoe je deze met bezorging waar kan maken. Ga je voor premium of groen? Mik je op snelheid of extra service?
Reacties 0