Retail & Brands Festival: Cosmetic revolution, sexy time & the power of augmented reality

Retail & Brands Festival: Cosmetic revolution, sexy time & the power of augmented reality

Nog twee weken en dan is het zover: de derde editie van het Retail & Brands Festival! Bestel hier je ticket: https://bit.ly/2KvJ3c3.

Om je wegwijs te maken in het programma delen we tot aan het festival wekelijks een aantal niet te missen talks. 

1 > Lush - Creating a cosmetic revolution
Lush wil de wereld niet alleen geuriger en kleuriger maken, maar ook mooier. Hierbij gaat het campagne voerende cosmeticamerk controversiële onderwerpen niet uit de weg. Ruby van Hoorn vertelt hoe Lush regels doorbreekt en tegen de gevestigde orde ingaat vanuit een sterke ideologie die wordt gedreven door creativiteit en innovatie.

2 > Christine Le Duc - Heel Holland een beter seksleven
Ceo Audrey van Ham staat sinds januari aan het roer bij het 50-jarige Christine le Duc en wil de erotiekketen weer op de kaart zetten. Van Ham over taboes, uitdagingen in de markt en het belang van omnichannel. Haar missie: heel Holland een beter seksleven.

3 > Augmented reality en de wow-experience
FoodStory ontwikkelde de gelijknamige app voor het allereerste 3D-menu ter wereld. Ja, in hologrammen. Want gasten eten met hun ogen en zo zien ze precies wat ze kunnen bestellen. Mohammed Iaallala over de kracht van augmented reality voor de sales & customer experience, met rake voorbeelden uit de food en e-commercesector.

4 > Hoe Miss Etam zichzelf opnieuw uitvindt (met een heilig geloof in het midden)
Miss Etam gooit het roer om. De modeorganisatie heeft een groot verandertraject ingezet en dat werkt alleen met een 360-graden benadering, weet algemeen directeur Richard Turk. De transitie is opgedeeld in acht grote projecten, waaronder omnichannel, interne cultuur, store concept en collectie. En dit alles met een heilig geloof in het middensegment.

5 > Retail & Brands Cinema
Geen talk, maar bijzondere documentaires en films. De Retail & Brands Cinema heeft gedurende het festival een doorlopend programma. Zak in je stoel met een bak popcorn op schoot en verwonder je, met onder meer De Prijsvechter (oorzaak en gevolg van onze goedkooplust), Do You Trust This Computer? (over de gevaren van AI) en The Nose, Searching for Blamage (ondernemer droomt van ambachtelijk parfummerk, spoiler alert: dat gaat niet zonder slag of stoot).

Check hier het volledige festivalprogramma: https://www.retailandbrandsfestival.nl/programma/

Tot donderdag 6 september!

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in