E-commercebedrijf T.O.M. heeft zijn assortiment vorige week uitgebreid naar honderdduizend unieke producten. “Al deze producten liggen daadwerkelijk op voorraad in onze distributiecentra, waardoor we geen nee hoeven te verkopen”, zegt ceo Tom te Riele.

T.O.M. wil zich met een longtailassortiment onderscheiden van de concurrentie. “Ook stelt het ons in staat om een snelle levertijd te realiseren”, aldus Te Riele.

Het bedrijf uit Bladel telt acht webshops, onder meer op het gebied van fietsen, speelgoed en brilmode. Ook is er een fysieke winkel van Giga-Bikes te vinden in Tilburg er wordt er wereldwijd via marktplaatsen als Amazon, Fnac en VidaXL verkocht. In juni werd nog een nieuw distributiecentrum geopend waarmee de capaciteit met tienduizend vierkante meter werd uitgebreid.

T.O.M. verwacht jaarlijks met dubbele cijfers te blijven groeien. Hoeveel omzet het bedrijf momenteel draait, is niet bekend.