Over een week barst hét retailevent van het jaar weer los. Nog geen ticket? Niet getreurd, maar treuzel niet. Er zijn nog een paar kaarten beschikbaar voor het Retail & Brands Festival: https://bit.ly/2KvJ3c3.
15x inspiratie, leren en doen tijdens het Retail & Brands Festival:
-
Duik in de wereld van cosmeticamerk Lush, campagnevoerders die toevallig in de retail zijn beland
-
Leer hoe Casa zichzelf opnieuw op de kaart zet, met de Nederlandse markt als nieuw territorium
-
En hoor hoe Christine le Duc heel Holland een beter seksleven gunt
-
Bezoek zeker ook de NANO Supermarket, met speculatieve producten die over tien jaar zomaar eens in het schap kunnen liggen
-
Krijg hapklare marketingideeën voorgeschoteld, rechtstreeks geleend vanuit gedragswetenschap
-
Laat je meenemen in de uitdaging van Jaap Korteweg, die met zijn Vegetarische Slager een heel systeem poogt te veranderen
-
En laat je door Karlijn Pels van Google gidsen door The Age of Assistance
-
Ervaar zelf de mogelijkheden van Internet of Things (IoT) in de IoT Escape Room Workshop
-
Hoor hoe Decathlon in rap tempo weet te innoveren
-
En leer hoe je transformeert van verkoper van producten naar een verkoper van services
-
Luister hoe Miss Etam zichzelf opnieuw uitvindt (met een heilig geloof in het middensegment)
-
Ontrafel het dna van succesvolle en innovatie retailconcepten
-
Beleef the battle om de titel Retail Rookie of the Year 2018-2019
-
Ontdek hoe Skins Cosmetics de niche een podium geeft
-
En ontmoet zeshonderd andere innovatieve, vooruitstrevende professionals in retail & brands.
Reacties 0