Als het gaat om influencermarketing, geldt vaak less is more. Want een influencer met miljoenen volgens die je product onder de aandacht brengt klinkt misschien aantrekkelijk, maar bereikt die je doelgroep ook? Micro-influencers, met hun kleinere maar meer toegewijde fanschare, hebben doorgaas veel meer betrokkenheid en vertrouwen van hun niche-publiek. Door met hen samen te werken, kun je gericht groepen bereiken die passen bij je merk of product. Influencerplatform SocialPubli zet in deze infographic alle voordelen van micro-influencers op een rij.
Waar micro-influencers goed voor zijn
Gepubliceerd op 10 september 2018 om 13:38
Als het gaat om influencermarketing, geldt vaak less is more. Want een influencer met miljoenen volgens die je product onder de aandacht brengt klinkt misschien aantrekkelijk, maar bereikt die je doelgroep ook? Micro-influencers, met hun kleinere maar meer toegewijde fanschare, hebben doorgaas veel meer betrokkenheid en vertrouwen van hun niche-publiek. Door met hen samen te werken, kun je gericht groepen bereiken die passen bij je merk of product. Influencerplatform SocialPubli zet in deze infographic alle voordelen van micro-influencers op een rij.