Waar micro-influencers goed voor zijn

Waar micro-influencers goed voor zijn

Als het gaat om influencermarketing, geldt vaak less is more. Want een influencer met miljoenen volgens die je product onder de aandacht brengt klinkt misschien aantrekkelijk, maar bereikt die je doelgroep ook? Micro-influencers, met hun kleinere maar meer toegewijde fanschare, hebben doorgaas veel meer betrokkenheid en vertrouwen van hun niche-publiek. Door met hen samen te werken, kun je gericht groepen bereiken die passen bij je merk of product. Influencerplatform SocialPubli zet in deze infographic alle voordelen van micro-influencers op een rij.

Als het gaat om influencermarketing, geldt vaak less is more. Want een influencer met miljoenen volgens die je product onder de aandacht brengt klinkt misschien aantrekkelijk, maar bereikt die je doelgroep ook? Micro-influencers, met hun kleinere maar meer toegewijde fanschare, hebben doorgaas veel meer betrokkenheid en vertrouwen van hun niche-publiek. Door met hen samen te werken, kun je gericht groepen bereiken die passen bij je merk of product. Influencerplatform SocialPubli zet in deze infographic alle voordelen van micro-influencers op een rij.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!