Jac Hensen brengt online ervaring naar winkel

Jac Hensen brengt online ervaring naar winkel

Jac Hensen heeft een nieuwe conceptstore geopend in Apeldoorn. De herenmodewinkel gaat het nieuwe winkeloppervlak combineren met voordelen van online. Dat vertelt marketingmanager Lars Woordes van Jac Hensen in het Apeldoorns Stadsblad.

De nieuwe winkel heeft een oppervlakte van vijfhonderd vierkante meter en is voorzien van technische innovaties. Het lokale assortiment wordt aangevuld met het volledige online aanbod op ledschermen. Door een QR-code te scannen, kunnen klanten complete outfits of specifieke items uit het lookbook bestellen. “We zijn heel benieuwd hoe onze verrassende innovaties zullen uitpakken, om de voordelen van online naar de ervaring in de winkel te brengen”, aldus Woordes.

Eerder opende Jac Hensen al een locatie in Apeldoorn, maar daar was de modewinkel inmiddels uitgegroeid. Bij het verhuizen naar de nieuwe locatie heeft de keten de kans aangegrepen om ‘het winkelen van de toekomst’ te realiseren. Het familiebedrijf heeft twaalf vestigingen in Nederland en een webshop. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!