De zomer is nog nauwelijks achter de rug, maar het wordt al weer tijd om de blik op december te richten. Is dat niet wat vroeg? Niet als we het recente onderzoek van e-commerceplatform AdRoll mogen geloven. In de Verenigde Staten zou liefst veertig procent van de consumenten al in oktober beginnen met shoppen voor de feestdagen. Twintig procent is daar zelfs al mee gestart. Een goed marketingplan is deze maand dus al onmisbaar. Deze infographic laat zien waarom een vroege start cruciaal kan zijn voor decembersucces.
Waarom oktober de maand voor feestdagenmarketing is
Gepubliceerd op 4 oktober 2018 om 13:54
De zomer is nog nauwelijks achter de rug, maar het wordt al weer tijd om de blik op december te richten. Is dat niet wat vroeg? Niet als we het recente onderzoek van e-commerceplatform AdRoll mogen geloven. In de Verenigde Staten zou liefst veertig procent van de consumenten al in oktober beginnen met shoppen voor de feestdagen. Twintig procent is daar zelfs al mee gestart. Een goed marketingplan is deze maand dus al onmisbaar. Deze infographic laat zien waarom een vroege start cruciaal kan zijn voor decembersucces.