Primera breidt begin volgend jaar zijn partnership met Apple uit. Daarbij komen accessoires van het merk in alle ruim vijfhonderd winkels te liggen, zegt algemeen directeur Gert van Doorn tegenover BNR.
De producten komen vanaf het eerste kwartaal van volgend jaar in de schappen te liggen. De stap is bedoeld om nieuwe doelgroepen te trekken, zegt Van Doorn. Ook is er volgens hem behoefte aan op de locaties waar Primera is gevestigd. “Het is nu moeilijk om na het boodschappen doen originele Apple-accessoires te kopen.”
Primera startte eerder dit jaar al in vijf winkels een test met een telecomassortiment. Daarbij wordt samengewerkt met onder meer KPN, Lebara, Alcatel en Swoop. Destijds liet de gemaksformule al weten uiteindelijk in alle vestigingen ‘een invulling’ te willen geven aan deze productgroep.
Primera ziet kansen voor de toevoeging door het verdwijnen van telecomspecialisten in steeds meer steden. Op=Op Voordeelshop nam eerder dit jaar ook al telecomproducten op in zijn assortiment.
Reacties 0