Het versturen van de perfecte mail blijft een kunst op zich. Maar wat voor product je ook verkoopt, talloze onderzoeken hebben al de meerwaarde aangetoond van personalisatie ten opzichte van schieten met hagel. Zo leidt een gepersonaliseerde e-mail zes keer vaker tot een transactie en is de return on investment gemiddeld 122 procent. Tel daarbij op de betere open- en klikratio's, en kiezen voor gepersonaliseerde e-mailmarketing lijkt een abc'tje. E-mailmarketingplatform ActiveTrail legde verschillende onderzoeken naast elkaar en distilleerde daaruit dertien statistieken, samengebracht in deze infographic.
Dertien verrassende statistieken over gepersonaliseerde e-mails
Gepubliceerd op 25 oktober 2018 om 13:00
Het versturen van de perfecte mail blijft een kunst op zich. Maar wat voor product je ook verkoopt, talloze onderzoeken hebben al de meerwaarde aangetoond van personalisatie ten opzichte van schieten met hagel. Zo leidt een gepersonaliseerde e-mail zes keer vaker tot een transactie en is de return on investment gemiddeld 122 procent. Tel daarbij op de betere open- en klikratio's, en kiezen voor gepersonaliseerde e-mailmarketing lijkt een abc'tje. E-mailmarketingplatform ActiveTrail legde verschillende onderzoeken naast elkaar en distilleerde daaruit dertien statistieken, samengebracht in deze infographic.