Detailresult Groep heeft twee awards in de wacht gesleept tijdens de jaarlijkse publieksprijzen voor beste websites van Nederland. DekaMarkt werd verkozen tot beste website in de categorie supermarkten en FMCG-retailers, terwijl Dirk zich de populairste website mag noemen.
DekaMarkt werd door het publiek het hoogst beoordeeld op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. Dirk, dat geen boodschappen verkoopt via zijn webshop, kreeg van alle twaalf de genomineerden supermarkten de meeste stemmen in de populariteitsverkiezing. Daarmee werden onder meer Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Picnic afgetroefd.
In de categorie shopping sloeg TopVintage een dubbelslag met de prijs voor zowel beste als populairste website. ‘Europa’s grootste online retro boutique’, zoals TopVintage zichzelf noemt, won de publieksprijs de voorgaande drie edities ook al. Volgend jaar stelt het bedrijf uit Kerkrade zich niet meer kandidaat.
In de categorie consumentenelektronica heeft Apple de twee publieksprijzen gewonnen, terwijl Simpel in de telecombranche de beste en populairste website heeft. Buienradar werd door het Nederlandse publiek verkozen tot website van het jaar.
Reacties 0