Technologie die de consument tijd en geld bespaart

Technologie die de consument tijd en geld bespaart

Technologie is een disruptor in bijna elke sector, maar zeker in de retail. In dit digitale tijdperk heb je alleen een apparaat en een internetverbinding nodig om iets te verkopen. Op die manier hebben Warby Parker en Birchbox het kopen van respectievelijk brillen en make-up goedkoper kunnen maken, terwijl klanten met de hulp van abonnementsmodellen ook tijd kunnen besparen. Voeg daar gecureerde kledingdiensten als Trunk Club en maaltijdboxen zoals HelloFresh aan toe, en je kunt volgens de Amerikaanse IT-dienstverlener ATS concluderen dat technologie de klant helpt tijd én geld te besparen. Deze infographic biedt een overzicht van allerlei innovatieve producten en diensten die de klantreis opnieuw hebben uitgevonden. 

 

Technologie is een disruptor in bijna elke sector, maar zeker in de retail. In dit digitale tijdperk heb je alleen een apparaat en een internetverbinding nodig om iets te verkopen. Op die manier hebben Warby Parker en Birchbox het kopen van respectievelijk brillen en make-up goedkoper kunnen maken, terwijl klanten met de hulp van abonnementsmodellen ook tijd kunnen besparen. Voeg daar gecureerde kledingdiensten als Trunk Club en maaltijdboxen zoals HelloFresh aan toe, en je kunt volgens de Amerikaanse IT-dienstverlener ATS concluderen dat technologie de klant helpt tijd én geld te besparen. Deze infographic biedt een overzicht van allerlei innovatieve producten en diensten die de klantreis opnieuw hebben uitgevonden. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!