Technologie is een disruptor in bijna elke sector, maar zeker in de retail. In dit digitale tijdperk heb je alleen een apparaat en een internetverbinding nodig om iets te verkopen. Op die manier hebben Warby Parker en Birchbox het kopen van respectievelijk brillen en make-up goedkoper kunnen maken, terwijl klanten met de hulp van abonnementsmodellen ook tijd kunnen besparen. Voeg daar gecureerde kledingdiensten als Trunk Club en maaltijdboxen zoals HelloFresh aan toe, en je kunt volgens de Amerikaanse IT-dienstverlener ATS concluderen dat technologie de klant helpt tijd én geld te besparen. Deze infographic biedt een overzicht van allerlei innovatieve producten en diensten die de klantreis opnieuw hebben uitgevonden.
Technologie is een disruptor in bijna elke sector, maar zeker in de retail. In dit digitale tijdperk heb je alleen een apparaat en een internetverbinding nodig om iets te verkopen. Op die manier hebben Warby Parker en Birchbox het kopen van respectievelijk brillen en make-up goedkoper kunnen maken, terwijl klanten met de hulp van abonnementsmodellen ook tijd kunnen besparen. Voeg daar gecureerde kledingdiensten als Trunk Club en maaltijdboxen zoals HelloFresh aan toe, en je kunt volgens de Amerikaanse IT-dienstverlener ATS concluderen dat technologie de klant helpt tijd én geld te besparen. Deze infographic biedt een overzicht van allerlei innovatieve producten en diensten die de klantreis opnieuw hebben uitgevonden.