United Wardrobe opent deuren voor G-Star

United Wardrobe heeft zijn platform opengesteld voor grote kledingmerken- en retailers. G-Star Raw krijgt als een van de eerste merken de kans zijn overgebleven kleding te verkopen.

Om te voorkomen dat veel kleding ongebruikt blijft liggen in distributiecentra, draaide United Wardrobe al een aantal testen met merken, naar eigen zeggen met goede resultaten. Daarop de voormalige RetailRookie ook merken toe te laten die van hun re-stock af moeten. “Het past in onze filosofie van kleding een nieuw leven geven”, aldus medeoprichter Thijs Verheul.

Merken en retailers kunnen zich via de website of app van United Wardrobe aansluiten en hun producten uploaden. Het platform heeft de ambitie om de grootste modemarktplaats ter wereld te worden.

United Wardrobe maakte eerder bekend dit jaar af te koersen op een groei van 250 procent. Tweedehands kleding wint volgens Verheul aan populariteit onder de ‘Instagram- en YouTube-generatie’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Blijf op de hoogte

Meld je aan voor de gratis nieuwsbrieven van RetailTrends en mis niets!

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!