De kleurige bath bombs van Lush, dertig jaar geleden uitgevonden door medeoprichter Mo Constantine, zijn een begrip voor liefhebbers van de winkelketen. Voor iedere 'mood en gelegenheid' is er inmiddels zo'n bruisbal voor in bad, stelt Lush. Daarom is besloten in Tokio een aparte winkel aan het product te wijden.
Wie de winkel in Tokio binnenstapt ziet allereerst muren vol bath bombs, van vloer tot aan plafond en zo ver het oog reikt. Zwarte bordjes met productinformatie en grote wastafels om demo’s in te geven, zijn er niet. In plaats daarvan heeft een nieuw winkelconcept gecreëerd rond de speciale #LushLabs-app. Door die te downloaden, kunnen bezoekers met hun smartphone de zogenaamde Lush Lens activeren. Als je daarmee focust op een bath bomb, verschijnt hij op het beeldscherm met alle bijbehorende informatie over geur, ingrediënten en het...
De kleurige bath bombs van Lush, dertig jaar geleden uitgevonden door medeoprichter Mo Constantine, zijn een begrip voor liefhebbers van de winkelketen. Voor iedere 'mood en gelegenheid' is er inmiddels zo'n bruisbal voor in bad, stelt Lush. Daarom is besloten in Tokio een aparte winkel aan het product te wijden.
Wie de winkel in Tokio binnenstapt ziet allereerst muren vol bath bombs, van vloer tot aan plafond en zo ver het oog reikt. Zwarte bordjes met productinformatie en grote wastafels om demo’s in te geven, zijn er niet. In plaats daarvan heeft een nieuw winkelconcept gecreëerd rond de speciale #LushLabs-app. Door die te downloaden, kunnen bezoekers met hun smartphone de zogenaamde Lush Lens activeren. Als je daarmee focust op een bath bomb, verschijnt hij op het beeldscherm met alle bijbehorende informatie over geur, ingrediënten en het bruiseffect.
Japanners hebben een traditionele badcultuur en is daarmee volgens Lush de perfecte plek voor deze winkel. Naast een voorraad aan bekende favorieten, biedt de winkel een groot assortiment aan speciaal voor dit land ontworpen ballen. In totaal zijn er 75 bruisballen die nergens anders te krijgen zijn.
Stores That Wow
Het nieuwe RetailTrends-event Stores That Wow duikt in de succesfactoren van de winkel van morgen; van storedesign tot nieuwe businessmodellen en van experience tot instore technologie. Weten hoe jij jouw winkelconcept toekomstbestendig maakt? Laat je informeren en inspireren door nationale en internationale sprekers. Ga voor meer informatie over het programma en om je aan te melden naar de website: storesthatwow.nl