Bruna gaat tickets verkopen aan de kassa

Bruna gaat tickets verkopen aan de kassa

Bruna houdt in achttien winkels een pilot rond de verkoop van tickets. De winkelketen werkt daarvoor exclusief samen met het platform Tibbaa.

In de winkels zijn kaartjes te koop voor verschillende evenementen, van muziek in lokale clubs tot grote festivals. Bruna denkt door de samenwerking met Tibbaa deels een ander publiek aan te spreken en meer klanten over de vloer te krijgen. Tibbaa vergroot via Bruna zijn bereik met een fysieke verkoop, in een tijd waarin steeds meer kaartjes online worden gekocht.

Tibbaa bestaat nog niet zo lang, maar is volgens Bruna-topman George Steur in korte tijd een bekende speler geworden in de ticketingbranche. "Tickets passen perfect bij ons overig assortiment en wij kunnen iets voor de consument toevoegen door de verkoop persoonlijker te maken", stelt hij.

De pilot in de achttien winkels, die verspreid door het land liggen, duurt in eerste instantie zes maanden. Daarna wordt besloten of het concept landelijk wordt uigerold.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!