KPN neemt de komende twee jaar afscheid van de merken Telfort, XS4ALL en Yes Telecom. Het telecombedrijf laat de dienstverlening op termijn verdergaan onder de vlag van het KPN-merk.
Wat de gevolgen voor het winkelnetwerk zijn, is nog niet bekend. Telfort heeft zo’n veertig winkels verspreid over Nederland, terwijl KPN er ruim honderd onder het eigen merk heeft. Een woordvoerder laat desgevraagd weten nog gesprekken te voeren over de nieuwe organisatorische vorm van KPN. Ze sluit daarbij niet uit dat er werk vervalt.
Een aantal jaar terug nam KPN al afscheid van het jongerenmerk Hi. Daarbij werden alle 52 winkels van Hi in ons land gesloten.
Het telecombedrijf zegt de sterkste eigenschappen van zijn submerken toe te voegen aan het KPN-merk. Daarvoor wordt gewezen op de service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en het zakelijk advies van Yes Telecom. “Hierdoor zijn we in staat om consumenten en ondernemers een nog betere gebruikerservaring te bieden met toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten”, aldus hoofd consumentenmarkt Jean-Pascal van Overbeke.
Reacties 0