Voor de een is het al jaren een vanzelfsprekendheid, voor andere retailers nog een noviteit. Feit is dat click & collect een populaire optie bij het online shoppen is, die bovendien een win-winsituatie voor retailers en consumenten oplevert. Voor klanten scheelt het vaak verzendkosten en ze kunnen producten ophalen wanneer het hen uitkomt. Voor retailers is het een prima manier om de bezorgkosten te verlagen en de bezoekersstroom naar hun fysieke winkels te vergroten, waar klanten vaak in de verleiding komen om extra aankopen te doen. Deze infographic van fulfilmentbedrijf 2Flow brengt de kansen van click & collect in kaart, maar laat ook zien waar obstakels liggen.
Zo win je klanten met click & collect
Gepubliceerd op 10 januari 2019 om 12:21
Voor de een is het al jaren een vanzelfsprekendheid, voor andere retailers nog een noviteit. Feit is dat click & collect een populaire optie bij het online shoppen is, die bovendien een win-winsituatie voor retailers en consumenten oplevert. Voor klanten scheelt het vaak verzendkosten en ze kunnen producten ophalen wanneer het hen uitkomt. Voor retailers is het een prima manier om de bezorgkosten te verlagen en de bezoekersstroom naar hun fysieke winkels te vergroten, waar klanten vaak in de verleiding komen om extra aankopen te doen. Deze infographic van fulfilmentbedrijf 2Flow brengt de kansen van click & collect in kaart, maar laat ook zien waar obstakels liggen.