Zo win je klanten met click & collect

Zo win je klanten met click & collect

Voor de een is het al jaren een vanzelfsprekendheid, voor andere retailers nog een noviteit. Feit is dat click & collect een populaire optie bij het online shoppen is, die bovendien een win-winsituatie voor retailers en consumenten oplevert. Voor klanten scheelt het vaak verzendkosten en ze kunnen producten ophalen wanneer het hen uitkomt. Voor retailers is het een prima manier om de bezorgkosten te verlagen en de bezoekersstroom naar hun fysieke winkels te vergroten, waar klanten vaak in de verleiding komen om extra aankopen te doen. Deze infographic van fulfilmentbedrijf 2Flow brengt de kansen van click & collect in kaart, maar laat ook zien waar obstakels liggen.

Voor de een is het al jaren een vanzelfsprekendheid, voor andere retailers nog een noviteit. Feit is dat click & collect een populaire optie bij het online shoppen is, die bovendien een win-winsituatie voor retailers en consumenten oplevert. Voor klanten scheelt het vaak verzendkosten en ze kunnen producten ophalen wanneer het hen uitkomt. Voor retailers is het een prima manier om de bezorgkosten te verlagen en de bezoekersstroom naar hun fysieke winkels te vergroten, waar klanten vaak in de verleiding komen om extra aankopen te doen. Deze infographic van fulfilmentbedrijf 2Flow brengt de kansen van click & collect in kaart, maar laat ook zien waar obstakels liggen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!