Viral marketing: wat het is en waarom je het moet gebruiken

Viral marketing: wat het is en waarom je het moet gebruiken

Viral gaan, wie wil dat niet? Het is de ideale manier om je merk of product via digitale mond-tot-mondreclame in een kort tijdsbestek en relatief goedkoop bij veel mensen onder de aandacht te brengen. Vaak gebeurt dat toevalligerwijs, maar het is wel degelijk mogelijk om daar met je marketingaanpak actief op te sturen. Deze infographic van softwarebedrijf Shiprocket laat je zien hoe je dat voor elkaar kunt krijgen en wat de potentiële effecten daarvan zijn.

 

Viral gaan, wie wil dat niet? Het is de ideale manier om je merk of product via digitale mond-tot-mondreclame in een kort tijdsbestek en relatief goedkoop bij veel mensen onder de aandacht te brengen. Vaak gebeurt dat toevalligerwijs, maar het is wel degelijk mogelijk om daar met je marketingaanpak actief op te sturen. Deze infographic van softwarebedrijf Shiprocket laat je zien hoe je dat voor elkaar kunt krijgen en wat de potentiële effecten daarvan zijn.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!