Consumenten zijn over het algemeen geïnteresseerd in het gebruik van nieuwe technologische uitvindingen. Dat is volgens voorstanders een van de redenen waarom virtual reality goed kan werken voor retailers en merken. De ‘try before you buy’-optie is perfect om consumenten direct te laten zien hoe die nieuwe bank in hun woonkamer staat. Of om te kijken of die jas hen net zo mooi staat als de paspop in de winkel. The Missing Link kijkt naar hoe virtual reality voordelen kan opleveren voor merken en legde het vast in onderstaande infographic.
Wat merken hebben aan virtual reality
Gepubliceerd op 4 februari 2019 om 14:43
Consumenten zijn over het algemeen geïnteresseerd in het gebruik van nieuwe technologische uitvindingen. Dat is volgens voorstanders een van de redenen waarom virtual reality goed kan werken voor retailers en merken. De ‘try before you buy’-optie is perfect om consumenten direct te laten zien hoe die nieuwe bank in hun woonkamer staat. Of om te kijken of die jas hen net zo mooi staat als de paspop in de winkel. The Missing Link kijkt naar hoe virtual reality voordelen kan opleveren voor merken en legde het vast in onderstaande infographic.