Lego verkoopt in fysieke 'kledingwinkel' via Snapchat

Lego verkoopt in fysieke 'kledingwinkel' via Snapchat

Lego heeft in Londen een pop-up store geopend van waaruit een kledinglijn via Snapchat wordt verkocht. Er is geen kleding in de winkel zelf, maar alleen een Snapcode die bezoekers kunnen scannen.

Het gaat om de eerste kledingcollectie van volwassenen voor het speelgoedmerk, die bestaat uit onder meer T-shirts, truien en petten. Consumenten die de code scannen, krijgen toegang tot een virtuele Lego-winkel die gemaakt is van Lego-stenen en bemand wordt door de poppetjes van het merk. Daar kunnen de verschillende items worden aangeschaft.

De pop-up winkel bleef slechts één dag geopend, om de nieuwe samenwerking tussen Lego en Snapchat onder de aandacht te brengen. De kledingcollectie is alleen beschikbaar voor Snapchat-gebruikers in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten.


 

Reacties

Het is beter dat Lego zich weer eens inzet voor de Winkeliers die het merk GROOT hebben gemaakt, in plaats van deze flauwekul.


Maar ja nu Intertoys EN Blokker dreigen om te vallen, zullen ook de hoogvliegers van Lego wel weer uit hun glazen toren ( MOETEN ) vallen.

Geplaatst door ikke weet het op 18 februari 2019 om 14:55

Laatste nieuws









RetailTrends