Lego verkoopt in fysieke 'kledingwinkel' via Snapchat

Lego verkoopt in fysieke 'kledingwinkel' via Snapchat

Lego heeft in Londen een pop-up store geopend van waaruit een kledinglijn via Snapchat wordt verkocht. Er is geen kleding in de winkel zelf, maar alleen een Snapcode die bezoekers kunnen scannen.

Het gaat om de eerste kledingcollectie van volwassenen voor het speelgoedmerk, die bestaat uit onder meer T-shirts, truien en petten. Consumenten die de code scannen, krijgen toegang tot een virtuele Lego-winkel die gemaakt is van Lego-stenen en bemand wordt door de poppetjes van het merk. Daar kunnen de verschillende items worden aangeschaft.

De pop-up winkel bleef slechts één dag geopend, om de nieuwe samenwerking tussen Lego en Snapchat onder de aandacht te brengen. De kledingcollectie is alleen beschikbaar voor Snapchat-gebruikers in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk en de Verenigde Staten.


 

Reacties 1


ikke weet het 18 feb, 14:55

Het is beter dat Lego zich weer eens inzet voor de Winkeliers die het merk GROOT hebben gemaakt, in plaats van deze flauwekul.


Maar ja nu Intertoys EN Blokker dreigen om te vallen, zullen ook de hoogvliegers van Lego wel weer uit hun glazen toren ( MOETEN ) vallen.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!