Het gaat de goede kant op met damesmodeketen Didi. “We merken dat uit de positieve resultaten die we zowel uit ons loyaltyprogramma als op onze geïntegreerde omnichannelstrategie krijgen", stelt directeur van het bedrijf Yasha Elzas.
Het merk opende vorige maand zijn twaalfde conceptstore, gevestigd in het winkelcentrum Hoog Catharijne in Utrecht. Met haar conceptstores wil Didi zichzelf opnieuw in de markt zetten. “De winkels zijn moderner ingericht, we hebben geurbeleving toegevoegd en er is gebruik gemaakt van natuurlijke materialen”, vertelt Elzas.
Didi bestaat bijna veertig jaar en richt zich met haar kleding op de vrouw van middelbare leeftijd. De damesfashionketen heeft ruim tachtig winkels in ons land en twaalf conceptstores. Met fysieke winkels is Didi nog niet in het buitenland actief, maar het merk heeft wel onlangs de Duitse versie van haar webshop verbeterd. “De webshop is verbeterd en beter vindbaar. Hiermee denken we een nog grotere groep vrouwen in Duitsland te bereiken.”
Lees meer over de plannen van Didi op RetailTrends.
Kim Bosch 7 jan, 19:36