A Fish Named Fred verdubbelt aantal winkels

A Fish Named Fred verdubbelt aantal winkels

Modemerk A Fish Named Fred breidt zijn winkelbestand uit van twee naar vier winkels. De nieuwe winkels in Amsterdam en Haarlem worden begin mei geopend. 

Het pand in Amsterdam is gevestigd middenin de bekende Negen Straatjes. De winkel in Haarlem opent naast parkeergarage Raaks en wordt gerund door een franchiseneme, terwijl die in Amsterdam het eerste eigen filiaal betekent. De twee nieuwe winkels zijn volgens de oprichter bedoeld om het complete concept van A Fish Named Fred bij verschillende retailers onder de aandacht te brengen. Plannen voor het openen van nog meer winkels zijn er niet, meldt Textilia.

A Fish Named Fred werd opgericht in 2011 en staat bekend om zijn kleurrijke kleding en opvallende ontwerpen. Het mannenmodelabel opende in 2017 zijn eerste winkel in Maastricht en later nog één in de Bulgaarse hoofdstad Sofia. Daarnaast wordt het merk wereldwijd op meer dan 750 verkooppunten verkocht. De mascotte van het merk is een oranje vis, genaamd Fred. 

Reacties 3


Danny Van Beek 5 mrt, 10:22

Goed bezig Ron Schalker ????


Danny Van Beek 5 mrt, 10:23

Die vraagtekens heb ik er niet achter gezet hoor...


Robski Schalker 5 mrt, 12:00

Ron Schalker??

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!