Halfords wil frisse start met samenwerking Tom Coronel

Halfords wil via een samenwerking met Tom Coronel het bedrijf steviger in de markt zetten. Met de propositie ‘Alles voor auto en fiets’ en een omnichannelstrategie hoopt de winkelketen zijn naamsbekendheid verder uit te breiden. Coronel helpt hierbij als het nieuwe gezicht van Halfords.

Het online assortiment van Halfords is voortaan in alle winkels verkrijgbaar. De komende periode focust het bedrijf zich op het uitbreiden van zijn services. Zo worden fietsverzekeringen, leaseconstructies, montage en onderhoud toegevoegd aan het serviceplan.

Halfords ging in 2014 failliet en maakte toen met 52 franchisenemers een doorstart. Inmiddels zijn er nog 31 winkels over. Tom Coronel is oprichter van Create2Fit. Onder dit bedrijf vielen onder meer Koffiediscounter en Televisiewinkel.nl. Create2Fit vroeg begin dit jaar het faillissement aan, waarna de webshops werden overgenomen door tv-specialist PlatteTV.

Reacties 1


ikke weet het 19 mrt, 17:41

Hoop dan wel dat de reclames beter worden dat die achterlijke DOEI DOEI reclames.

Maar ja voor geld ..............

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!