Jumbo en La Place zetten 'innovatiemotor' aan

Jumbo en La Place zetten 'innovatiemotor' aan

Jumbo en La Place willen het aankomend jaar samen focussen op foodbeleving. Daarom hebben beide partijen afgelopen maanden gewerkt aan tweehonderd nieuwe, innovatieve recepten en opende deze week het Jumbo Food College. In het opleidings- en kenniscentrum voor medewerkers worden inzichten en kennis met elkaar gedeeld om klanten zo een optimale foodbeleving aan te kunnen bieden. 

Met de recepten, waarbij plantaardig en innovatief een belangrijke rol spelen, willen Jumbo en La Place naar eigen zeggen de bekende positie van La Place beter benutten. De twee partijen geloven er daarnaast in veel van elkaar op te kunnen steken bij het vernieuwen en verbeteren van de foodbeleving in de restaurants en supermarkten.

Vanaf 1 april worden de gerechten geleidelijk aan geïntroduceerd bij de La Place-vestigingen. Onder de gerechten vallen onder meer salades, ontbijtproducten, soepen en broodjes. Met het assortiment willen Jumbo en La Place bewijzen dat lekker en gezond eten buiten de deur goed mogelijk is.
 

Reacties

????

Geplaatst door Elisabeth Boogerd op 30 maart 2019 om 17:53

Laatste nieuws









RetailTrends