Jumbo en La Place zetten 'innovatiemotor' aan

Jumbo en La Place zetten 'innovatiemotor' aan

Jumbo en La Place willen het aankomend jaar samen focussen op foodbeleving. Daarom hebben beide partijen afgelopen maanden gewerkt aan tweehonderd nieuwe, innovatieve recepten en opende deze week het Jumbo Food College. In het opleidings- en kenniscentrum voor medewerkers worden inzichten en kennis met elkaar gedeeld om klanten zo een optimale foodbeleving aan te kunnen bieden. 

Met de recepten, waarbij plantaardig en innovatief een belangrijke rol spelen, willen Jumbo en La Place naar eigen zeggen de bekende positie van La Place beter benutten. De twee partijen geloven er daarnaast in veel van elkaar op te kunnen steken bij het vernieuwen en verbeteren van de foodbeleving in de restaurants en supermarkten.

Vanaf 1 april worden de gerechten geleidelijk aan geïntroduceerd bij de La Place-vestigingen. Onder de gerechten vallen onder meer salades, ontbijtproducten, soepen en broodjes. Met het assortiment willen Jumbo en La Place bewijzen dat lekker en gezond eten buiten de deur goed mogelijk is.
 

Reacties 1


Elisabeth Boogerd 30 mrt, 18:53

????

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!