Deze digitale marketingtrends kun je niet negeren

Deze digitale marketingtrends kun je niet negeren

De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan razendsnel. Daarmee heeft automatisch de inzet van digitale marketing een boost gekregen. Ook retailers maken handig gebruik van hun digitale marketingkanalen om klanten naar hun winkels en websites te trekken. Zo introduceerden Nederlandse namen als Hunkemöller en Albert Heijn eerder dit jaar hun eigen podcast-series en bleek in 2017 al dat meer retailers inzetten op chatbots voor klantbenadering. Meer over deze, en dertien andere digitale marketingtrends lees je in deze infographic van ValueHits.

 

De ontwikkelingen op digitaal gebied gaan razendsnel. Daarmee heeft automatisch de inzet van digitale marketing een boost gekregen. Ook retailers maken handig gebruik van hun digitale marketingkanalen om klanten naar hun winkels en websites te trekken. Zo introduceerden Nederlandse namen als Hunkemöller en Albert Heijn eerder dit jaar hun eigen podcast-series en bleek in 2017 al dat meer retailers inzetten op chatbots voor klantbenadering. Meer over deze, en dertien andere digitale marketingtrends lees je in deze infographic van ValueHits.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!