Het Nederlandse sieradenmerk Anna+Nina opent dit jaar nog een winkel in Antwerpen. Het merk heeft nu drie winkels in Nederland en een webshop. De ambitie is om wereldwijd nog minstens vijf eigen winkels te lanceren. Dat vertelt medeoprichter Nina Poot aan Ecommerce News.
“De Belgische vrouw houdt nog meer van mooie producten dan de Nederlandse, waardoor we in België veel potentie zien”, zegt Poot. Het label heeft ook al connecties met verkoopagenten in Engeland, Duitsland, Denemarken, Zwitserland en straks ook Spanje. “Het staat buiten kijf dat deze samenwerkingen goed zijn voor de verkoop, maar er gaat niets boven een eigen fysieke winkel”
Het sieradenmerk bestaat sinds 2012. Met een conceptstore in de Pijp in Amsterdam en een groot netwerk op Instagram werd het merk populair. Al snel volgden een webshop en werden er nog twee winkels geopend. Naast zijn eigen verkooppunten, wordt Anna+Nina ook verkocht bij onder meer de Bijenkorf, Liberty in Engeland en Ilum in Denemarken.
Reacties 0