My Jewellery ziet nog ruimte voor vijf tot tien nieuwe winkels in ons land. Daarmee houdt het qua winkelopeningen in Nederland wel op en gaat het sieraden- en fashionmerk zijn mogelijkheden over de grens bekijken. Dat laat oprichtster Sharon Hilgers weten aan RetailTrends.
De eigenares wil zich de aankomende tijd op de Nederlandse markt blijven richten. “Als er een nieuwe winkel opengaat, merk ik dat alles weer een boost krijgt”, vertelt ze. “Voor nu past Nederland daarom nog goed bij ons. Als ik op een gegeven moment merk dat de groei afneemt en het bedrijf klaar is voor een volgende stap, dan komt het internationale verhaal vanzelf.”
My Jewellery heeft een webwinkel en negen Nederlandse winkels, onder meer in Utrecht, Den Bosch, Arnhem en Amsterdam. Dit jaar staat de opening voor een filiaal in Rotterdam op de planning. Hilgers zegt zich bewust te richten op grote steden. In België wordt het sieradenlabel al verkocht in twee shop-in-shops. Er zijn zo’n tweehonderd medewerkers in dienst van het bedrijf.
Aan RetailTrends vertelt Hilgers hoe My Jewellery een veelzijdige merkstrategie toepast en hoe het merk de afgelopen jaren is gegroeid. Nog geen member? Kijk dan hier voor meer informatie.
Reacties 0