Deen wordt 'minder bescheiden' en debuteert op tv

Deen wordt 'minder bescheiden' en debuteert op tv

Supermarktketen Deen lanceert volgende maand voor het eerst in zijn geschiedenis een commercial op landelijke televisie. De retailer spreekt van ‘een belangrijke mijlpaal’.

De commercial wordt gecombineerd met de nieuwe pay-off ‘dat is lekker thuiskomen’ en wordt uitgezonden bij de NPO en RTL. “Een zin die alles zegt over het gevoel dat klanten en medewerkers associëren met Deen”, aldus directeuren Joost Deen en Geertje Meijer. De nieuwe slogan is naar eigen zeggen tot stand gekomen op basis van gesprekken met klanten en medewerkers. Naast tv worden ook radio en online video ingezet.

Deen is in steeds meer regio’s actief, maar was volgens de directeuren tot nu toe wat bescheiden in het uitdragen daarvan. “We gaan de sterke punten van onze formule nu nadrukkelijker naar buiten brengen”, aldus Deen en Meijer.

Deen werd in 1933 opgericht en heeft ruim tachtig winkels, waarvan het leeuwendeel zich in Noord-Holland bevindt. Vanuit het huidige marktgebied wil de supermarktketen gestaag uitbreiden, vertelde vastgoedbaas Sander Bot vorig jaar aan RetailTrends. “We zullen niet morgen in Maastricht openen, maar alle locaties binnen of aansluitend op het marktgebied vinden we interessant.”
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!