Dit is het vangnet van Jumbo

Dit is het vangnet van Jumbo

De boodschap van één van de sprekers tijdens het RetailTrends-event Catch the Shopper samengevat in een video. Vandaag trappen we af met Sander van de Gevel, marketingmanager content offline van Jumbo.

Jumbo is uitgegroeid tot een supermarktketen met 650 winkels in ons land. Ongeacht de sterke groei, wilde de supermarktketen een eigen identiteit behouden en voor de klant herkenbaar blijven. Daarom ontwikkelde de retailer een formule aan de hand van zeven garanties, de 7 Zekerheden genoemd. Sander van de Gevel is een van de ontwikkelaars van die formule. Hij stelt dat de zekerheden nog altijd valide zijn voor het veranderende winkellandschap. En als Jumbo een keer struikelt? “Dan zijn de 7 zekerheden er om ons op te vangen.”

De boodschap van één van de sprekers tijdens het RetailTrends-event Catch the Shopper samengevat in een video. Vandaag trappen we af met Sander van de Gevel, marketingmanager content offline van Jumbo.

Jumbo is uitgegroeid tot een supermarktketen met 650 winkels in ons land. Ongeacht de sterke groei, wilde de supermarktketen een eigen identiteit behouden en voor de klant herkenbaar blijven. Daarom ontwikkelde de retailer een formule aan de hand van zeven garanties, de 7 Zekerheden genoemd. Sander van de Gevel is een van de ontwikkelaars van die formule. Hij stelt dat de zekerheden nog altijd valide zijn voor het veranderende winkellandschap. En als Jumbo een keer struikelt? “Dan zijn de 7 zekerheden er om ons op te vangen.”

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!