Rumag heeft met 1,8 miljoen volgers op social media een groot online imperium opgebouwd in de afgelopen vijf jaar. Op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper vertelden oprichters Thijs van der Heide en Danny Membre, en show host Rene Watzema over hun strategie om die volgers vast te houden en nieuwe volgers aan te trekken. "Het is belangrijk om met je doelgroep op ooghoogte te blijven communiceren", vertelt Membre. "En je moet meer dan alleen content maken als je wilt dat mensen je gaan volgen." Maar hoe weet je dat de content die je maakt, aanslaat bij de doelgroep? "Daarvoor vragen we steeds aan onze volgers wat ze van de content vinden en wat voor gevoel ze erbij krijgen", vertelt Van der Heide. De samenvatting van hun complete presentatie vind je hier:
Zo zorg je volgens Rumag voor een constante groei in volgers
Gepubliceerd op 3 mei 2019 om 13:45
Zo zorg je volgens Rumag voor een constante groei in volgers
Gepubliceerd op 3 mei 2019 om 13:45
Rumag heeft met 1,8 miljoen volgers op social media een groot online imperium opgebouwd in de afgelopen vijf jaar. Op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper vertelden oprichters Thijs van der Heide en Danny Membre, en show host Rene Watzema over hun strategie om die volgers vast te houden en nieuwe volgers aan te trekken. "Het is belangrijk om met je doelgroep op ooghoogte te blijven communiceren", vertelt Membre. "En je moet meer dan alleen content maken als je wilt dat mensen je gaan volgen." Maar hoe weet je dat de content die je maakt, aanslaat bij de doelgroep? "Daarvoor vragen we steeds aan onze volgers wat ze van de content vinden en wat voor gevoel ze erbij krijgen", vertelt Van der Heide. De samenvatting van hun complete presentatie vind je hier: