Het vangen van de mannelijke klant kan een flinke kluif zijn voor retailers. Only for Men heeft een speciaal loyaliteitsprogramma opgezet voor zijn klanten, waarmee klanten kunnen sparen voor een wielerevent of een avondje naar de bioscoop. Ook gaan werknemers niet direct met klanten in gesprek over stoffen of pasvormen. “Wij praten gewoon met klanten over hoe Ajax afgelopen zondag heeft gespeeld, en dan geeft de klant zelf wel aan dat hij eigenlijk op zoek is naar een jas", vertelt Rens Drost, marketing en e-commerce manager bij Only for Men. Hij vertelde op het RetailTrends-evenement meer over de winkelbeleving bij Only for Men. Zijn presentatie is samengevat in onderstaande video.
Het vangen van de mannelijke klant kan een flinke kluif zijn voor retailers. Only for Men heeft een speciaal loyaliteitsprogramma opgezet voor zijn klanten, waarmee klanten kunnen sparen voor een wielerevent of een avondje naar de bioscoop. Ook gaan werknemers niet direct met klanten in gesprek over stoffen of pasvormen. “Wij praten gewoon met klanten over hoe Ajax afgelopen zondag heeft gespeeld, en dan geeft de klant zelf wel aan dat hij eigenlijk op zoek is naar een jas", vertelt Rens Drost, marketing en e-commerce manager bij Only for Men. Hij vertelde op het RetailTrends-evenement meer over de winkelbeleving bij Only for Men. Zijn presentatie is samengevat in onderstaande video.