Wat kunnen retailers leren van &C? Het mediamerk van Chantal Janzen heeft een maandelijks magazine, een website, een app en een online shop. Er is veel aandacht voor branded content, vertelde medeoprichter Bram de Leeuw op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Belangrijk: "Het moet content zijn die naadloos past binnen de content van &C." Daarmee wordt het publiek goed bereikt en blijft het geloofwaardig. Bij te veel reclame haken mensen af. Mooie woorden, maar De Leeuw weet ook: "Wij hebben Chantal. Dat is natuurlijk een grote magneet voor ons." Kijk hieronder naar een samenvatting van het verhaal van Bram de Leeuw.
Wat kunnen retailers leren van &C? Het mediamerk van Chantal Janzen heeft een maandelijks magazine, een website, een app en een online shop. Er is veel aandacht voor branded content, vertelde medeoprichter Bram de Leeuw op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Belangrijk: "Het moet content zijn die naadloos past binnen de content van &C." Daarmee wordt het publiek goed bereikt en blijft het geloofwaardig. Bij te veel reclame haken mensen af. Mooie woorden, maar De Leeuw weet ook: "Wij hebben Chantal. Dat is natuurlijk een grote magneet voor ons." Kijk hieronder naar een samenvatting van het verhaal van Bram de Leeuw.