&C zet in op branded content en heeft 'magneet' Chantal Janzen

&C zet in op branded content en heeft 'magneet' Chantal Janzen

Wat kunnen retailers leren van &C? Het mediamerk van Chantal Janzen heeft een maandelijks magazine, een website, een app en een online shop. Er is veel aandacht voor branded content, vertelde medeoprichter Bram de Leeuw op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Belangrijk: "Het moet content zijn die naadloos past binnen de content van &C." Daarmee wordt het publiek goed bereikt en blijft het geloofwaardig. Bij te veel reclame haken mensen af. Mooie woorden, maar De Leeuw weet ook: "Wij hebben Chantal. Dat is natuurlijk een grote magneet voor ons." Kijk hieronder naar een samenvatting van het verhaal van Bram de Leeuw.

 

Wat kunnen retailers leren van &C? Het mediamerk van Chantal Janzen heeft een maandelijks magazine, een website, een app en een online shop. Er is veel aandacht voor branded content, vertelde medeoprichter Bram de Leeuw op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Belangrijk: "Het moet content zijn die naadloos past binnen de content van &C." Daarmee wordt het publiek goed bereikt en blijft het geloofwaardig. Bij te veel reclame haken mensen af. Mooie woorden, maar De Leeuw weet ook: "Wij hebben Chantal. Dat is natuurlijk een grote magneet voor ons." Kijk hieronder naar een samenvatting van het verhaal van Bram de Leeuw.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!