Bij buitenwinkel Bever is fors ingezet op social media. En met succes. Ruim twaalfduizend volgers op Instagram, een Facebook-community van meer dan 45 duizend mensen en 175 duizend pageviews per maand op zijn blog. Wat volgens Rutger Houweling, head of content & social bij Bever, belangrijk is: heb interactie met je publiek, zodat je weet waar behoefte aan is. Houweling sprak erover op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Kijk hier naar een samenvatting van zijn verhaal.
Bij buitenwinkel Bever is fors ingezet op social media. En met succes. Ruim twaalfduizend volgers op Instagram, een Facebook-community van meer dan 45 duizend mensen en 175 duizend pageviews per maand op zijn blog. Wat volgens Rutger Houweling, head of content & social bij Bever, belangrijk is: heb interactie met je publiek, zodat je weet waar behoefte aan is. Houweling sprak erover op het RetailTrends-evenement Catch the Shopper. Kijk hier naar een samenvatting van zijn verhaal.