Spar wil af van het imago van buurt- of campingwinkel. De supermarktketen stelt dat zijn winkels de afgelopen jaren een transformatie hebben ondergegaan en wijst daarnaast naar de komst van concepten als Spar University, Spar Express en city-winkels.
Spar start deze zomer met een reclamecampagne, waarmee de supermarktketen beweert te staan voor gemak en snelheid. Spar zet hierbij in op een generatie die ‘vooruit wil’. De winkels zijn volgens de retailer zo ingedeeld dat de klant op ieder moment van de dag het juiste aanbod vindt. “Spar groeit”, stelt commercieel directeur Susanne Kroon. “Niet alleen in aantal winkels, maar ook in uitstraling, assortiment, kwaliteit en service. En dat mag in heel Nederland gezien worden.”
Dit jaar werd volgens de Express-formule van Spar de honderdste winkel bij een tankstation geopend. Ook heeft de supermarktketen ruim vijftig city-winkels in ons land. De supermarktketen zet met zijn winkels bij universiteiten in op gezondheid en het tegengaan van verspilling.
Reacties 0