Nieuw leven voor onlinesuper Stockon

Nieuw leven voor onlinesuper Stockon

Stockon werkt aan een doorstart samen met prijsvergelijker Sjoprz. Sjoprz moet klanten van Stockon op basis van postcode de goedkoopste aanbieder voor hun boodschappen tonen. Dat meldt eigenaar Stephan Bosman in een interview met Distrifood.

Klanten kunnen vervolgens hun producten bij de gewenste aanbieder selecteren. Via Stockon-technologie kunnen de boodschappen op dezelfde website van de aanbieder tegen de laagste prijs gekocht worden. Voor fabrikanten geldt dat ze met het bestel- en vergelijkingsplatform de supermarkt kunnen overslaan en direct aan de consument kunnen leveren. PostNL zal nog steeds verantwoordelijk zijn voor de bezorging. 

"We hebben bewezen dat onze technologie werkt. We braken niet door omdat we al tegelijkertijd aan het IT-platform moesten bouwen en aan de klantenkring. Ook waren we in de perceptie van de klant duur. Stockon kon en kan leveren op en zelfs onder Picnic-prijsniveau", vertelt Bosman. 

De onlinesupermarkt trok in maart de stekker uit de onderneming, omdat het niet lukte om externe investeerders aan te trekken. Stockon werd een jaar geleden door PostNL gelanceerd als herhaalservice voor houdbare producten. Later werden ook versproducten aan het assortiment toegevoegd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!