Wat innovatie doet met het businessmodel van Levi’s

De noodzaak om te vernieuwen is voor Levi’s niets nieuws. Innovatie stond 165 jaar geleden aan de basis van het merk en nog altijd kijkt het modemerk er in grote lijnen op dezelfde manier tegenaan. Marc Rosen, EVP/president of global direct to consumer, laat zien hoe het businessmodel van Levi’s ingrijpend verandert als gevolg van innovaties.

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!