Hans Anders zet meer in op service

Hans Anders zet meer in op service

Brillenketen Hans Anders legt het accent voortaan meer op service en minder op prijs. Dat zegt topman Bart van den Nieuwenhof tegen VG Visie.

"We worden niet nog meer prijs agressief, want de markt is al compleet agressief qua prijsbelofte", aldus de ceo die in september overkwam van La Place. Mensen kunnen volgens Van den Nieuwenhof bij Hans Anders nog steeds terecht voor 'de beste producten tegen de beste prijs', maar op het gebied van service moeten er stappen worden gezet. "We moeten zorgen dat we onze service anders gaan uitleggen en benadrukken."

Vooral het 'wachtproces' moet anders. "Je kunt het wachten veraangenamen door mensen die een afspraak hebben gemaakt, vooraf telefonisch te vragen wat de opticien voor ze kan betekenen. Daardoor verkort je de bezoektijd en hoeft een andere klant minder lang te wachten." Ook zouden klanten via hun mobiel een afspraak moeten kunnen maken, zegt Van den Nieuwenhof.

Reacties 1


Arie F 30 mei, 16:05

meer service bij hans anders???, nou daar hoeven ze niet zo veel voor te doen, want als je bij een eigen filiaal van hans anders binnenstapt heb je een service van 0,0. Als ik Ommen als voorbeeld mag geven, daar zat een goede ondernemer op, maar sinds het een eigen filiaal is geworden, ik snap niet dat er nog mensen binnen lopen, drie deuren verder heb je tenminste een echte service verlener, de EYEWISH

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!