Een showroom die doet denken aan een warenhuis

Een showroom die doet denken aan een warenhuis

Uitpakken met de showroom, dat wilde Gusta op het Bredase Rithmeesterpark. Het lifestylemerk heeft daar een kantoorpand gebouwd, mét een in-house showroom en een restaurant. Een showroom die doet denken aan een woonafdeling van een warenhuis.

Het interieur is ontworpen door Studiomfd in Amsterdam. Net als in de grote entreehal van twee verdiepingen hoog staan in de showroom houten, witte en betonnen blokken met daarop een selectie van Gusta's collectie. Ook staan producten opgesteld in zes open kubussen met een stalen frame.

Aan de wanden bevinden zich speciaal ontworpen rekken met ertussen, precies voor het raam, open houten kasten die voorzien zijn van glazen planken. Ze laten zo het daglicht binnen en fungeren als etalage. De ontwerpers hebben in de showroom gebruikgemaakt van strakke vormen en sobere materialen.

Uitpakken met de showroom, dat wilde Gusta op het Bredase Rithmeesterpark. Het lifestylemerk heeft daar een kantoorpand gebouwd, mét een in-house showroom en een restaurant. Een showroom die doet denken aan een woonafdeling van een warenhuis.

Het interieur is ontworpen door Studiomfd in Amsterdam. Net als in de grote entreehal van twee verdiepingen hoog staan in de showroom houten, witte en betonnen blokken met daarop een selectie van Gusta's collectie. Ook staan producten opgesteld in zes open kubussen met een stalen frame.

Aan de wanden bevinden zich speciaal ontworpen rekken met ertussen, precies voor het raam, open houten kasten die voorzien zijn van glazen planken. Ze laten zo het daglicht binnen en fungeren als etalage. De ontwerpers hebben in de showroom gebruikgemaakt van strakke vormen en sobere materialen.

Een bezoek aan Gusta eindigt volgens Studiomfd steevast met een kijkje in de open keuken links  van de entree, waarna klanten worden uitgenodigd plaats te nemen in het restaurant.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!