Waarom direct mail nog steeds belangrijk is

Waarom direct mail nog steeds belangrijk is

88 procent van de aankoopbeslissingen wordt thuis gemaakt of in elk geval daar besproken, blijkt uit een onderzoek van Murphy Research. Direct mail blijkt daarin nog steeds een belangrijke rol te spelen. Zie voor meer details de infographic van Pebble Post. 

 

88 procent van de aankoopbeslissingen wordt thuis gemaakt of in elk geval daar besproken, blijkt uit een onderzoek van Murphy Research. Direct mail blijkt daarin nog steeds een belangrijke rol te spelen. Zie voor meer details de infographic van Pebble Post. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!