Unilever neemt huidverzorgingsmerk Tatcha over

Unilever neemt huidverzorgingsmerk Tatcha over

Unilever heeft het Amerikaanse huidverzorgingsbedrijf Tatcha overgenomen. Tatcha is in 2009 opgericht door Victoria Tsai in San Francisco en heeft een innovatiecentrum in Japan.

Er is geen overnameprijs bekendgemaakt, maar volgens de site Women's Wear Daily is er een bedrag van bijna 500 miljoen dollar mee gemoeid. 

Tatcha gebruikt ingrediënten als groene thee, rijst en algen. De producten danken hun populariteit in de VS onder meer dankzij bloggers en zijn onder meer te koop bij Sephora. Onder de vleugels van Unilever moet Tatcha wereldwijd gaan groeien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!