Het groeiende marketingmiddel voor retailers

Het groeiende marketingmiddel voor retailers

Hoewel eerder nog sceptisch werd gedaan over bloggers en vloggers die hun hele leven op internet zetten, zijn ze tegenwoordig voor steeds meer merken een onmisbaar onderdeel van de marketingmix. Veel grote merken hebben inmiddels op deze vorm van marketing ingezet en verschillende kleine merken zijn er groot door geworden. Voorbeelden hiervan zijn Daniel Wellington of uit eigen land Balr, dat vijf jaar geleden mede door oud-profvoetballers en influencers Demy de Zeeuw en Eljero Elia werd opgericht. Deze infographic van Influencer Marketing Hub gaat onder meer over de groei van deze vorm van marketing in de afgelopen drie jaar en wat voor ontwikkelingen het heeft doorgemaakt.

 

Hoewel eerder nog sceptisch werd gedaan over bloggers en vloggers die hun hele leven op internet zetten, zijn ze tegenwoordig voor steeds meer merken een onmisbaar onderdeel van de marketingmix. Veel grote merken hebben inmiddels op deze vorm van marketing ingezet en verschillende kleine merken zijn er groot door geworden. Voorbeelden hiervan zijn Daniel Wellington of uit eigen land Balr, dat vijf jaar geleden mede door oud-profvoetballers en influencers Demy de Zeeuw en Eljero Elia werd opgericht. Deze infographic van Influencer Marketing Hub gaat onder meer over de groei van deze vorm van marketing in de afgelopen drie jaar en wat voor ontwikkelingen het heeft doorgemaakt.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!