Om innovatief te blijven, opende Starbucks afgelopen november in stilte een Tryer Center in Seattle. In de tussentijd zijn meer dan 130 projecten hier van de grond gekomen, waarvan er talloze zijn doorgevoerd in de Starbucks-winkels.
Een van die projecten is het verbeteren van de klantbeleving bij het oppikken van mobiele bestellingen. Ook wordt er getest met de Precision Milk Dispenser die ervoor zorgt dat er sneller en gemakkelijker de juiste hoeveelheid aan melk wordt afgemeten voor de drankjes. Niet elk idee haalt het tot de winkel. Zo wilde Starbucks soep op het menu zetten, maar de soep verkocht slecht.
Om innovatief te blijven, opende Starbucks afgelopen november in stilte een Tryer Center in Seattle. In de tussentijd zijn meer dan 130 projecten hier van de grond gekomen, waarvan er talloze zijn doorgevoerd in de Starbucks-winkels.
Een van die projecten is het verbeteren van de klantbeleving bij het oppikken van mobiele bestellingen. Ook wordt er getest met de Precision Milk Dispenser die ervoor zorgt dat er sneller en gemakkelijker de juiste hoeveelheid aan melk wordt afgemeten voor de drankjes. Niet elk idee haalt het tot de winkel. Zo wilde Starbucks soep op het menu zetten, maar de soep verkocht slecht.
Het idee van het Tryer Center is dat projecten in honderd dagen worden uitgewerkt van idee tot eindproduct. Niet alleen medewerkers van het center in Seattle kunnen ideeën aandragen, er is ook een website waar alle andere Starbucks-medewerkers hun ideeën kunnen delen. Bovendien kunnen ze stemmen op de projecten die ze leuk vinden.