TUI komt met eerste belevingswinkel

TUI komt met eerste belevingswinkel

TUI heeft zijn eerste experience store geopend in Utrecht. Het moet volgens de reisorganisatie een reiswinkel worden die al 'je zintuigen activeert'. Met de winkel wil TUI klanten inspireren en activeren op het gebied van vakantie.

De winkel ging deze week open. Er zijn verschillende zithoeken met reisboeken en de middenruimte wordt gebruikt voor wisselende thema's en samenwerkingen met partners. Bovendien zorgt een geurdispenser voor een zomerlucht in de winkel en is een van de wanden uitgerust met een videoscherm waarop vakantiebeelden te zien zijn.

"Met deze TUI-winkel presenteren we een geheel nieuw concept dat helemaal gericht is op beleving. Door te werken met wisselende thema's hopen we dat onze klanten regelmatig binnenlopen om inspiratie op te doen voor een volgende vakantie", vertelt Nico van der Veer, directeur reisbureaus en mobiele reisagenten. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!