Secrid: ontstaan in de crisis, uitgegroeid tot een wereldmerk

Secrid: ontstaan in de crisis, uitgegroeid tot een wereldmerk

De slimme kaarthouders van Secrid zijn te koop in zeventig landen wereldwijd. Medeoprichter René van Geer begint Secrid midden in de crisis van 2008. Ruim tien jaar later verkoopt hij 2,5 miljoen pashouders per jaar. Om het verhaal te vertellen achter de Secrid, start Van Geer dit jaar met het openen van de eerste Secrid-brandstores, één in Rotterdam en één in Hongkong. In een interview met 7DTV vertelt de medeoprichter over het ontstaan van het merk, hoe het is om in de crisis iets nieuws op de markt te zetten en hoe het merk het over de grens doet.

 

De slimme kaarthouders van Secrid zijn te koop in zeventig landen wereldwijd. Medeoprichter René van Geer begint Secrid midden in de crisis van 2008. Ruim tien jaar later verkoopt hij 2,5 miljoen pashouders per jaar. Om het verhaal te vertellen achter de Secrid, start Van Geer dit jaar met het openen van de eerste Secrid-brandstores, één in Rotterdam en één in Hongkong. In een interview met 7DTV vertelt de medeoprichter over het ontstaan van het merk, hoe het is om in de crisis iets nieuws op de markt te zetten en hoe het merk het over de grens doet.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 37.500 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!