Twee miljoen groeigeld voor verzorgingsmerk Naïf

Twee miljoen groeigeld voor verzorgingsmerk Naïf

Verzorgingsmerk Naïf krijgt van drie investeerders in totaal twee miljoen euro. Zo moet het merk harder groeien. In vijf jaar tijd moet de onlineverkoop zijn vertienvoudigd.

Naïf is in 2013 opgericht door Sjoerd Trompetter en Jochem Hes. Ze waren beiden net vader geworden en besloten duurzame verzorgingsproducten voor baby's en kinderen op de markt te brengen. Die waren er nog niet, vonden ze. Later kwamen er ook producten voor vrouwen bij. Naïf zegt geen onnodige chemische stoffen, plastic microdeeltjes, parabenen of allergenen te gebruiken.

Het geld komt van de investeerders Doen Participaties, VenturesOne en een investeringsgroep uit Den Haag. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!