Uitbreiding Xupes blijft niet bij Nederland

Uitbreiding Xupes blijft niet bij Nederland

Xupes wil meer winkels openen, in Nederland en daarbuiten. Managing director Europa Arnon Kadouch denkt aan vestigingen van Xupes in drie tot vier landen over twee tot drie jaar. Dat laat Kadouch weten aan RetailTrends.

Het bedrijf lanceerde op 12 juli zijn showroom in Amsterdam en heeft sinds vorige week een pop-upstore in de Bijenkorf in onze hoofdstad. Waar de nieuwe winkels binnen en buiten Nederland komen, is nog onduidelijk. Wel is bekend dat de eerste nieuwe markt in 2020 aangedaan zal worden. “Het doel is om de Net-A-Porter in pre-owned te worden. Dat wij het portaal zijn waar je luxeproducten wilt kopen in de merken die wij in onze collectie hebben", vertelt Kadouch. 

Xupes brengt tweedehands horloges, sieraden en tassen van luxemerken als Cartier, Omega en Rolex weer aan de man. Kadouch ziet Xupes als een bedrijf dat kopers begeleidt in het kopen van een geschikt horloge of tas. “Wij hoeven die producten niet te verkopen, die verkopen zichzelf.” Vorig jaar behaalde het bedrijf een omzet van twaalf miljoen pond (bijna dertien miljoen euro). De prognose is dat er dit jaar een omzet van twintig miljoen pond (21,5 miljoen euro) gehaald wordt. Lees hier het complete interview met Xupes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!