Gedupeerden Koopjedeal.nl gecompenseerd in spaarpunten

Gedupeerden Koopjedeal.nl gecompenseerd in spaarpunten

Dekbed Discounter heeft alle gedupeerde klanten van het failliete Koopjedeal.nl gecompenseerd. De klanten die bij de koopjessite wat besteld hadden, maar niet ontvangen, hebben hun aankoopbedrag in spaarpunten teruggekregen. Dat laat Niels Verwij, directeur van Dekbed Discounter, weten aan RetailTrends

Alle gedupeerden zouden een mail van Koopjedeal.nl moeten hebben ontvangen. Door het bedrag uit te keren in spaarpunten, hoopt Verwij het vertrouwen van de consument te winnen. Daarnaast is Dekbed Discounter bezig met het optimaliseren van de service van de website, zodat het aan de standaard van de beddenverkoper voldoet. "We willen gewoon dat Koopjedeal.nl weer een goede webshop wordt, waar je in een vertrouwde omgeving spullen kunt kopen en waar mensen blij zijn met de producten."

Dekbed Discounter nam vorige maand het failliete Koopjedeal.nl over voor driehonderdduizend euro. De website met dagaanbiedingen had in september vorig te kampen met een brand die voor miljoenen aan schade had aangericht. Daardoor kon het bedrijf niet meer aan zijn betalingsverplichtingen voldoen. Verwij ziet de overname als een toevoeging op het assortiment. "Het maakt niet zoveel uit of wij nou dekbedden verkopen of iets anders. Al moeten we morgen planten verkopen, dan kunnen wij dat ook. Het werkt operationeel hetzelfde."

Lees op RetailTrends meer over waarom Dekbed Discounter Koopjedeal.nl heeft overgenomen.

Reacties

Triest.... je kunt geen artikelen kopen met alleen spaarpunten...

Geplaatst door Fred M op 16 augustus 2019 om 22:52

We hebben nog geen puntenaanbod gehad. Terwijl we wel betaald hebben voor een niet geleverde luchtventilator en daarover op 5 juli jl een brief hebben gestuurd.

Geplaatst door Pieter Kempen op 26 augustus 2019 om 20:02

Ook nog geen bericht gehad, ook geen punten bij geschreven in het account.

Geplaatst door Mark Sande op 30 augustus 2019 om 10:10

Ik heb wel spaarpunten gekregen, geheel correct, je moet de aankoop zaken aanleveren, via mail alles geregeld, prima.

Geplaatst door Gerard O op 30 augustus 2019 om 18:44

Krijg nog niet eens reactie van koopjedeal, dus niets prima geregeld.

Geplaatst door Mark Sande op 30 augustus 2019 om 20:49

Laatste nieuws









Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.

RetailTrends